Nasza pierwsza wycieczka z nocowaniem

28 września wyruszyliśmy na naszą pierwszą dwudniową wycieczkę do Zakrzowa. Towarzyszyli nam uczniowie z klasy III.

Pierwszym punktem wyprawy była malownicza Lanckorona. W samym sercu miasteczka rozpoczęła się gra terenowa której etapami było m.in. zwiedzanie najstarszego domu w Lanckoronie, odnalezienie Siwkowej piekarni, czy dotarcie do mety, po pełnym niespodzianek marszu przez pola i las. Gra doprowadziła wszystkich do Zagrody Ławeczki, gdzie czekały na nas zabawy w zagrodowych kącikach aktywności - majsterkowanie, kuchnia błotna, ścieżka sensoryczna, gry i zabawy na łące.

Kolejnym punktem wycieczki był Zakrzów - nasze miejsce noclegowe. Po przybyciu do Ośrodka Wczasowo-Rekolekcyjnego im. Jana Pawła II zostaliśmy przydzieleni do swoich pokoi a później udaliśmy się na obiad.

Nie zabrakło też czasu na gry i zabawy integracyjne a po kolacji mieliśmy dyskotekę pod gwiazdami.

Na zakończenie dnia udaliśmy się do kaplicy na wspólną modlitwę i śpiew.

Następnego dnia była dość wczesna pobudka gdyż o 9 czekało na nas śniadanie. Po posiłku spakowaliśmy bagaże do autokaru i wykorzystaliśmy piękną pogodę na gry sportowe. Znaleźliśmy też czas na modlitwę. Po obiedzie wyruszyliśmy do Kalwarii.

Pan przewodnik poprowadził nas dróżkami kalwaryjskimi. W ciszy i skupieniu uczestniczyliśmy też w Drodze Krzyżowej.

Zmęczeni ale szczęśliwi udaliśmy się na koniec do Bazyliki Matki Bożej Anielskiej. Tam przed cudownym obrazem Matki Bożej Kalwaryjskiej była chwila na modlitwę a nasi starsi koledzy z klasy III otrzymali swoje pierwsze różańce.